Onexox : Ajak Orang Berjimat Pun Boleh Dapat Duit?

Saya faham anda mungkin sibuk sekarang ni.. tak mengapa..
Apa kata anda berikan Nama Penuh, No Phone dan Emel dalam borang dibawah ini
Saya akan hantar info terus ke emel anda. Anda boleh baca sebelum tidor nanti!!


Nama penuh

No Handphone

E-mail address (Please dot not use Yahoo mail!)




Rakan-rakan semua,

Sekarang ni boleh dikatakan semua golongan gunakan telefon bimbit.

Tak kiralah seorang atuk, nenek, ibu, ayah, doktor, majistret, jurutera, arkitek, guru, budak sekolah...

Telefon bimbit dah jadi keperluan asas yang tak boleh dipisahkan lagi daripada kehidupan kita

Nak gunakan telefon bimbit mesti ada ada talian kan?

Anda guna talian prepaid atau postpaid?

Berdasarkan statistik terkini pengguna talian prepaid dah mencapai 33.6 juta

Selalunya..kita akan mencari talian mana yang paling MURAH kan?

Sebab apa? Sebab kita nak JIMAT...

Kos kehidupan sekarang ni semakin meningkat...tambahan pula tahun depan ada lagi GST.Memang pasti Kos akan naik lagi

Jadi, salah satu cara nak kawal perbelanjaan adalah BERJIMAT

Ada satu syarikat talian prepaid yang menawarkan kadar JIMAT untuk Call, SMS dan Internet (Data)

Sebelum tu..mari kita baca kisah ini dulu...

SITUASI 1

Ahmad : Ali, aku guna line X ni jimat betul la..internet dia unlimited...

Ali : Wow! bestnya..kat mana ko beli..aku pun nak la

Ahmad : Nantikan aku kenalkan dengan kawan aku yang jual simkad ni

Ali: ok

Akhirnya Ali pun bertukar kepada line X tersebut.

Apa Ahmad dapat? Tak dapat apa-apa selain unlimited internet


SITUASI 2

Ahmad : Ali, aku guna line oneXOX ni jimat betul la..call..serendah 5sen, free 1800 SMS, Internet 29.90/1.5 GB. Dulu aku guna line C internet 1G aku bayar Rm38

Ali : Wow! bestnya..kat mana nak dapatkan oneXOX ni?

Ahmad : Nantikan aku kenalkan dengan kawan aku yang jual simkad ni

Ali: ok

Akhirnya Ali pun bertukar kepada line oneXOX tersebut.

Apa Ahmad dapat? Ahmad dapat komisen 5% daripada topup Ali..

Ali Topup RM10,  Ahmad dapat RM 0.50
Ali Topup  RM30, Ahmad dapat RM 1.50
Ali Topup RM50,  Ahmad dapat RM 2.50
Ali Topup RM100,Ahmad dapat RM 5.00

Ahmad dapat komisen sampai bila-bila..Ali tak perlu cari Ahmad untuk Topup..Topup Ali tak berkurang pun, dia boleh topup dimana-mana saja seperti 7 eleven, kedai topup, stesyen minyak...

Oklah sangatlah dahtu, daripada selama ini 

Ali Topup RM10,  Ahmad dapat RM 0
Ali Topup  RM30, Ahmad dapat RM 0
Ali Topup RM50,  Ahmad dapat RM 0
Ali Topup RM100,Ahmad dapat RM 0





Itu kalau Ahmad kenalkan pada 1 orang..apa kata Ahmad ada 20 orang kawan..

Jom kita buat kira-kira

Ahmad topup sebulan RM50

RM50 x 20 orang x 5% = RM50 ( Ahmad dapat topup FREE je..bukan sekali jer..tapi tiap-tiap bulan

Bukan itu je..kadar yang diberikan oleh ONEXOX cukup jimat..

Oleh itu dengan RM50..Ahmad dapat apa?



Secara kesimpulannya..Ahmad akan dapat guna telefon PERCUMA, boleh guna internet 1.5GB (banyak tu), Call selama 150 minit sebulan dan 100 SMS. 

Walaupun Ahmad tak dapat cari 20 orang pun..Ahmad tetap JIMAT juga..Sebab selama ini dia toup pun lebih daripada RM50 sebulan


Saya nak tanya..jika diberi pilihan...anda nak pilih yang mana ? 



SMS/WASAP "1XOX"  ke 013-4958043





Saya nak tanya..jika diberi pilihan...anda nak pilih yang mana satu? 

SMS/WASAP "1XOX"  ke 013-4958043



Share This And Become Empowered!